2015. február 25., szerda

Kritika - A vampire's life

http://vampirelet.blogspot.hu/

Fejléc:
Ez olyan gyönyörű! Összeszedett, mégis sokat mondó, és annyira szívet szorongató... És annyira, de annyira... MI EZ? MI EZ? Nem, inkább máshogy kérdezek. HOL A FEJLÉC? Keresem már vagy tíz perce, de semmi. Mi van, ellopta a kispatkány?
Bár, ehhez a történethez még ez is túl sokk.

Háttér, sablon, színek:

Ééés, hölgyeim és uraim, bemutatom az egyik blogspot alapdesignt ami annak szolgál, aki
1, lusta
2, igénytelen
3, lusta
4, nemtörődő
Viszont kiragadnék egy nagyon pozitívum dolgot: a piros háttér összecseng a barna háttérrel. Na, ez már valami.
Az a kismadár ott fent nagyon tetszik, igazi vámpíros blogra való... lyó kis elemózsia lesz belőle.

Elrendezés, modulok:

Ami nincs. Blogarchívum, feliratkozók (HAHAHA, LYÓ vicc), magamról, összes oldalmegtekintés... és... GOOGLE FORDÍTÓ. Minek? Magyarul sem olvassák el, nem hogy majd más nyelven... Ráadásul szegény Google a pocsék helyesírásodat le sem tudja fordítani.
Hol a menüpont? Hol vannak a szereplők? Hol egy PSZICHOLÓGUS?
Semmi? Jól van lányom, ülj le, egyes.

Effektek: 

Nincs.

Trailer/könyvborító:

Nincs. (És talán jobb is)

Alapötlet:

Nincs. Van egy lány, akihez betörnek, megharapják, a szüleit legyilkolják, vámpír lesz, és éli tovább a vámpíréletét egy kollégiumban az "e szintű" és nem "e szintű" vámpírok között. Konkrétan még te is belekeveredsz ebbe a félvér-nem félvér vámpírokban, szóval kexet neked. Miután telenyomtad szmájlikkal a szöveget, és értelmetlen vesszőtlen mondatokkal, amik olyanok, mintha a macskám köpte volna, megkapjuk A történetet.
DE EZ NEM SZÓL SEMMIRŐL!
Szent Johanna gimi vámpír stílusban, egy kis Vámíprakadémiával fűszerezve. Tapsoljunk most együtt, gyerekek!
Miután vagy fél percig olvastam ki egy egy japán nevet, túl jutottam... a második részen.
Aztán még ott volt hat rész... már nem vagyok ugyan az az ember...

Prológus:

Na, ez minden. Csak nem prológus. Én ilyen sz*r prológust még életemben nem olvastam.
Mi az, hogy "karácsony szenteste"? Korai... korai.
Tehát, már az első szó is hibás. Vagy inkább szám. 8.
Ugye, mondanom sem kell, hogy a számokat betűvel írjuk ki? Bár, ez a te esetedben kérdéses, mert képes vagy a "nyolc" helyett "nyóc"-ot írni.
Aztán kopogtat két hölgy, és az anyuka "megsajnálja" őket, és beengedi. Ó. Milyen jószívű! Megkínálja őket teával, amit a hölgyek kiköpnek, majd amikor megkérdezi az anyuka, hogy NEM ÍZLIK?, megtámadta őt a fiatal vámpírcsaj. Ekkor jött Terminátor Apuka, elővettte a puskát, de elkésett, mivel a másik vámpír rávetette magát, és megölte.
A kis Mizu csak áll és bőg, majd miután megharapják őt is, félvérvámpír lesz.
Édes f*szom...

Fogalmazás, íráskészség:

Emlékeztek, amikor Héjlinél lecsesztem Debit, mert nem tud írni? Na, ez a bloggerina nem hogy írni, szerintem olvasni SEM tud. Pár "alapvető" hibát kiemelnék helyesírásilag, aztán kommentálom az egyes részeket, hogy nevessetek egy jót.
- Hova ez a nagy sietség ilyen későn?! - hallatszott  egy idegesítő hang a hátam mögül.
- Mi közöd van hozzá, Kazuhiro?! - mondtam idegesen.
Aztán rendszeresen külön írod az igekötőket.
Szmájilkat teszel a párbeszédedbe.
Éééés, nem tudsz írni. Komolyan, te szoktál olvasni? Nem, mi? Sejtettem.
Ja, és még valami. Ha még egyszer neonzölddel mersz írni, kiszedem a szemedet, és kulcstartót csinálok belőle. Köszönöm.
Na, akkor. Nézzünk pár idézetet (úgy másolom ide, ahogy le van írva)
"apa gyorsan puskát vett elő majd a fiatal vámpírra szegezte ekkor már az idősebb hölgy is közbe lépett és megtámadta apát."
Mi a hétkarátos dugattyús farpofát keresett a nappaliban egy ISTENVERTE puska?!
"-de! de én csak fél vér vámpír vagyok ezért egy kicsit fázok"
Hogy lehet csak félig fázni?
"Nos a mi életünk ugyan olyan mint a rendes embereké ugyan úgy tanulunk és ugyan úgy mászkálunk a városban mint egy rendes ember."
Kivéve hogy vért isztok és "elvileg" nem szabadna napra mennetek, mert leég a pofátok. De egyébként igen, tökre emberien festetek. És én vagyok Yolókai Mór.
"A fiú és a lány kollégium külön van a sulitól kb 507 lépésre egymástól."
Kerek egész ötszázhét? Aaaz fasza... aaaz kemény.
"csak egy jó tanács! ha már pirosan kezd világítani a szeme menekülj! "
Igen, valószínűleg azt fogom lesni, hogy kinek világít pirosan a szeme. És ha sárgán világít az azt jeleni, hogy kanos a bácsi?
"( hova képzeli ez magát?! valami J drámába??! ) "
Inkább T drámába.
"nem is tudom hány éven keresztül oda voltam érte és még csak észre sem vette, hogy kimutattam neki az érzéseimet most meg itt nyáladzik a poharamba! ez a gyerek! sosem bocsátóm meg neki"
Én se bocsátanám meg neki, ha belenyálazna a poharamba.
"Az ajkai rátapadtak az enyémekre majd hosszas csókolózásba kezdtünk."
Előzmény: Találkoztak, a fiú megtámadta, majd CSÓKOLÓZTAK. Zárjátok zárdába, ez egy tiniribi vámpír!!!
"Szaros iskola!...Kivettem két toast kenyeret berakva a kenyér pirítóba azzal hozzá fogtam a zöld tea készítéséhez."
Zöld tea? Na, nem csodálom, hogy szaros az az iskola.
"-Beszámolót kérek az osztály légyszámotokról! ki a beszámolóm?"
Tanárnőnek jelentem; az osztályban három légy tartózkodik.
"-Milyen csók??!! és miért is vagyok én hülye gyerek és nyál gép?!! fürkészte a szemem idegesen. "
MERT BELENYÁLAZOTT EGY KÁVÉSPOHÁRBA? Talán.
"-attól tartok ez az ő és az én titkom marad! szóval kérdez mást vagy ha nem tudsz kérdezni akkor csak maradj csendben."
Elárulnád kedvez Mizo, hogy kitől kérdezze meg? Hogy lehet ez a csaj ilyen hülye...
"-igen! de attól még a véred szaga finom! nevetett."
Szaga? Szaga a sz*rnak van. :D
"-hááát!!! ritkán vagyok beteg! sőt szinte sosem! nevetett."
Milyen kár, hogy a sötétség nem gyógyítható.
"-júúúj! te kis bolond! nevettem."
Az: Juj, te kis hunszut :3
"-Ohayo! mondtam mosolyogva majd újra a tegnapi eseten agyaltam.
-fysgjdhkbzdjhbiodjushds? kérdezte Kazuhiro."
Igen, szeretem a pitét.
"-Ohayo csajok! :) akkor mehetünk? kérdeztem.
-Ohayo Mizuki! mehetünk! mondták egyszerre majd elindultunk, szinte berúgtuk a terem ajtaját, így köszöntöttük a 11.b-ét.
-Ohayo fiúk! mosolyogtak Kumikoék eszeveszettül.
-Ohayo! húzták fél mosolyra a szájukat. 
-Ohayo!"
RENDBEN, felfogtuk. Ólajtó. Nem kell ennyire kihangsúlyozni.
"Kazuhirom akit annyira szeretek össze állt egy ilyen pláza cicával majd a hányinger kezdett el kerülgetni mikor bele gondoltam, hogy nagy valószínűséggel Shiorival is csókolózott már."
Meg úgy még vagy fél tiniribivel.
"Semmi sem lehet rosszabb annál mint hogy Kazuhiro és Shiori járjanak..
Sajnálom! ezt a tényt nem bírom meg emészteni ezért inkább szakítok Kazuhiroval."
Úram Atyám... hát ez debil.
"Viszlát Vámpír suli! Majd szeptemberben újra találkozunk... ami remélem lassan fog elkövetkezni... Addig is Hawaii DJ napfény.. :D ;) "
Remélem, szétsült a koponyád.

Összegzés:
Történet: 10/0
Kinézet: 10/0,01

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése