2015. október 27., kedd

Első díj

Sziasztok! Bellától kaptam egy díjat, ezért most kivételesen válaszolok a kérdésekre. Kivételesen. Többször nem fogtok ilyet látni a blogon. Eddig messze elkerültem ezt a díjat, de mivel egy design blogtól kaptam, ezért valamennyire jobb a helyzet. (Ha történetestől kaptam volna, akkor sem osztottam volna meg, ha megölnek.)

Ééés, akkor itt volna a Dorothy Blog Award. (Ki gondolta volna?)


Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad. √ 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! √ (<- Na, látjátok EZÉRT nem osztottam meg eddig ezt a díjat.)
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról. √ 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról. √
 5. Válaszolj 12 kérdésre. √
 6. Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal kapcsolatban. √ 
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen. X
8. Cseréljetek linket. X
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat. X
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomhoz vezessen. X (Ingyen promó, mi? Várhatod.)


12 dolog a Rose Blogmagazinról:

1. 69 feliratkozójuk van. (Bocs, ezt muszáj volt.:D)
2. 4 szerkesztő van az oldalon.
3. Zöld a fejléc.
4. Lila a design. (?) (Padlizsán VS. Cukkini háború.)
5. A fejlécet Bella készítette.
6. Január hatodikán nyitottak.
7. Eddig még nem zárt be. Még.
8. Kritkák, cikkek, designok, fejlécek, meg mit tudom én még mi van a blogon.
9. A chat Suttogj!-ként van feltüntetve - motyogja Netty.
10. Az oldalt szerzői jogok védik. Bizony.
11. Van múltja a blognak, ezt bizonyítja az egyik modulka.
12. A feliratkozók neve: Rózsák. (A Rózsácskák jobb lenne.)

12 dolog az Arany Almáról:

1. Eléggé inaktív mostanában.
2. Mostanában ritkábban akadok ki dolgokon; még a végén kiderül, hogy rendszeresen szedem a Magne Bé Hatot.
3. Kéne már egy új design, de mostanában olyan lusta vagyok, mint egy darab faszén.
4. Én vagyok az egyedüli, aki megteheti, hogy most se teljesítse a pontokat.
5. Szeretem a kritikákat írni.
6. A cikkeket is.
7. Sőt, még az NLN-t is.
8. Borzalmasan nehéz 12 dolgot összekaparni a blogomról, tekintve, hogy nemrég már mindent elmondtam nektek.
9. Érzem, hogy ezután a díj után elkönyvelitek ezt a blogot egy igénytelen szennynek. Kis vakok, már rég az. :3
10. Szerintem hagyjuk, nézzük a kérdéseket.

12 kérdés:

1. Milyen fejléckészítőnek tartod magad? 
Átlagosnak, mostanában nem készítek fejléceket.

2. Ki csinálta a blogod designját?
Én, Netty Loree Nelson, aka Netty, the sassy Queen, az Arany Alma szerkesztője, de barátoknak csak Netty. És biztos lehetsz benne hogy, te, barátom, nem vagy a barátom.

3. Melyek azok a designblogok, amelyeket szívesen olvasgatsz? 
Most őszintén; úgy nézek én ki, mint aki olvasgat designblogokat? Mit olvassak rajtuk? Max nézegetni tudom a fejléceket meg a designokat. Ha a kritikákat és a cikkeket nézzük: szerintem egyik sem vicces, én pedig nem szeretem a vicctelen dolgokat, mert olyan, mint a puding tej nélkül. Poros.

4. Milyen stílusú történeteket szeretsz olvasni? 
Mindenre nyitott vagyok, lehet benne romantika, de ne csöpögjön, mint megfázáskor az orrom. Szeretem a fantasykat is, csak sajnos nagyon sokan elrontják.

5. Kik azok a designerek, akiket elég jónak tartasz a munkájukban? 
Lexi, Ropi, Szabó Vera, Khyira.

6. Rendszeres olvasója vagy a Rose-nak? 
Nem, miért, kéne?

7. Milyen a történeted hangulata?
Hát, ha valaki itt talál történetet, annak megveregetem a hasát. (Egyébként általában humoros, ki gondolta volna...)

8. Kit tartasz tehetséges írónak a blogger világában? 
Hmmmm... Hümmm.... Höhümmmm.... Höhöhümmm.... Magamat.
De ott van még Kertész Kinga, Stella Juniper (miért akarok mindig Jupitert írni??), M. Mircsi és Sayaa Badrick.

9. Melyik az a film, amely legjobban jellemzi a blogod? 
Nicsak, ki beszél kettő!

10. Ha belépsz egy designblogra, mi az, amit először megnézel? 
Hogy árulnak-e krumplibogarat. Na, vajon? Hát, nem is a designt, áááá, nem, már ahhoz is túl lusta vagyok.

11. Ha a Trónok harcából kellene választanod egy szereplőt, aki legjobban leír téged, ki lenne az? Miért?
(Jaj, te Trónok Harca mániás... Ha én nem mondom, hogy nézem, te se néznéd.)
Az egyik sárkány lennék, és mindenkit lefújnék a pébe.

12. Egyetértesz-e azzal az idézettel, hogy "A képzelet fontosabb, mint a tudás"? Miért? 
Azon gondolkodom, hogy mekkora egyest kapnék a fizikatanártól, ha ez benyökögném neki felelés közben... Kicsit, közepeset, esetleg akkorát, amekkora a fantáziám...

Akinek küldöm:

Van még olyan, aki ne kapta volna meg ezt a díjat? Nem hiszem.
De egye fene, elküldöm:
1. anya
2. apa
3. mama
4. papa
5. egyes számú macska
6. kettes számú macska
7. hármas számú macska
8. Nyuszi/Gyuszi/Gyula
9. jobb oldali szomszéd
10. bal oldali szomszéd
11. előttünk lévő szomszéd.... ja, az nincs.
12. szántóföld

Sok sikert!
Netty voltam, ha esetleg még nem tudtad volna.



4 megjegyzés:

  1. Trónok Harcát imádom, köszönöm, hogy mindig eszembe juttatod, hogy te ajánlottad. Még csak véletlenül se felejtsem el xDD.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Little Mixet se felejtsd el. ;)

      Törlés
    2. "2. Ki csinálta a blogod designját?
      Én, Netty Loree Nelson, aka Netty, the sassy Queen, az Arany Alma szerkesztője, de barátoknak csak Netty. "
      A kis szerény... ez a díj felért egy NLN cikkel, komolyan mondom. xDDD

      Törlés