2015. május 27., szerda

Kritika - The Ring (kinézet)

Sziasztok, tudom, tudom, vannak olyanok, akik régebben kértek kritikát, de Gréta csak a kinézetről kért, ezért az ma gyorsan megírtam.


xx

Fejléc:

Kérted, hogy tekintsek el attól, hogy Harry Styles van rajta, és képzeljem oda az álompasimat. Megtörtént. De még így sem tetszik. Kezdjük  háttérrel. Nem tudom, lehet, hogy én vagyok teljesen vak, de még a szemüvegemet is felhúztam, és úgy is csak két órát látok egy kék háttéren, pár sötétebb pacafoltot, és ennyi. Ez emlékeztet egy nagyon amatőr fejlécemre, ami konkrétan ugyanilyen volt, csak pirosban. Ez a kék-lila szín meglehetősen szép, nem retinaégető. A fejléc bal sarkában látható... két gyűrű. Feltételezem, házassági gyűrű, és nem a Gyűrű Kúrában Urában látható tárgyról van szó. Az átlátszatlansága kevesebb, mint 100%-ra van téve, aminek következtében halvány az egész kép. Értem én, hogy gyűrűről szól a történet, de azért így, ebben a formában "odahányni" kissé durva. Még egy nagyon "cuki" kép lett ugyanígy elhalványítva, ezen azonban már emberek vannak, pontosabban egy menyasszony és egy vőlegény. Áhá, akkor nem tévedtem az előbb, ez nem egy GyU ff.
Gondolom ez a kép a házasságkötést szeretné ábrázolni, ám nagyon nem sikerült neki, tekintve, hogy azt sem tudom, kik ezek. Mert az biztos, hogy nem Harry és Vanessa, akik középen kaptak helyet. Harry szintén el lett halványítva, nem is értem, hogy miért, Vanessa pedig két méter távolságra van tőle, ami ellentétben áll a házassággal járó... közelséggel? Szóval érted, hogy mit szeretnék ezzel mondani :D
Tessék kicsit közelebb rakni őket, nem elhalványítani, és valami effektet rakni a kész képre, hogy még szebb legyen, a háttérbe pedig ne maradjanak el a textúrák.
A felirat, ami a 'The Ring' kissé halványra sikeredet... Hijnye, itt valaki szereti a halvány dolgokat..., meglehetősen egyszerű betűtípussal. Csere. Vagy Photoshoppal megszerkeszteni; mélyítés, bevésés, vagy akármi.
Hm. Ránéztem a fejlécre, és valamiért (nem is tudom, hogy miért), de az jutott eszembe, hogy ezt biztosan egy Taylor nevű fiú/lány készítette. Komolyan, mekkora betűtípussal van ez írva? És ezt bezzeg nem halványodott egy fokot sem... Értem én, hogy mindenki szereti ráírni a saját művére a nevét, de azért ennyire már ne essünk túlzásba.

Háttér, sablon, színek:

A háttér sötétebb kék. Egyszerű, nem agyonvarriált sablonról beszélünk, nincs túlcsicsázva, agyon HTML/CSS kódolva. De ez már túl egyszerűnek hat. A bejegyzés háttere piszkoslila árnyalatú, a rajta lévő szövegek színe fekete... Igen, ez meglehetősen az egyszerű, már-már unalmas kategóriába sorolható. A modulok háttere már inkább átcsap rózsaszínbe, ami szerintem nem harmonizál túlságosan a kékkel, és a lilával. Vannak szép, de egyszerű designok, amik mutatósak, és egyáltalán nem unalmasak. Hát, ez az. Őszintén, eltekintve Harry Styles-tól, nem biztos, hogy belekezdenék a történetbe. Nem csigázott fel túlságosan a kinézet, és nem vennék rá mérget, hogy a történet ezt felülmúlja.

Elrendezés, modulok:

Miért nincs chat? Információk? Valami? Komolyan, ennyire egyszerű nem lehet egy blog! Csodálom, hogy trailer van legalább. Tessék bővíteni a modulokat, mert enélkül nem hogy talán, biztos, hogy nem kezdeném el a történetet olvasni. Igen, kicsit vagyok csak harapós kedvemben. A látogatók modult tessék sürgősen leszedni az oldalról! Egyrészt, mert utálom, ha valaki ezzel "menőzik" (akkor is, ha nem állt szándékodban), és szerintem ez mindenkinek a magándolga, hogy hányan nézték meg a blogját. A cserék kétszer szerepel, egyszer a menüpontok között, egyszer pedig az alatt.

Effektek:

-

2 megjegyzés:

  1. Hát köszönöm, de a fejléc sem az én munkám, sem semmi. Már egy jó ideje rendeltem egy oldaltol egy teljes design atalakitast, de semmi visszajelzést nem kaptam, igy addig meg ez marad. Igazabol en konkretan a kiparodizalast vartam (tekintve a tobbire), mert nagyon jol szorakoztam rajtuk, de legalabb a tobbi kritikabol em is tudtam tanulni. De azert koszi.

    VálaszTörlés