2015. május 26., kedd

NLN - Úristen, mi legyen a művésznevem?? Help mí!

Lányok, fiúk, perverzek, violettások!

Miért van az, hogy mostanában mindenki felfújja ezt a dolgot, és mindenhová kitesznek naponta egy-egy posztot, hogy:
"Szilyasztok, Lauka vok, sztetek mi legyen a müvésznevem? :D Komiibaaa"
Szerintem senkinek nem kell részleteznem, hogy milyen kommentet fűznék hozzá... de nem fűzök, mert én egy jól nevelt, aranyos kisasszony vagyok. És kit érdekel, hogy milyen nevet választasz magadnak? Szerintem senkit.
A polyén az egészben, hogy ezt általában egy olyan emberke írja ki, aki amúgy tök Bumbus (értsd: az amatőrnél rosszabb), semmit tudó bloggerina. 
Ott a Gugli. Miért nem használja senki? Beírod magyarul (még angolul sem kell tudnod), hogy "angol lány keresztnevek", "angol vezetéknevek". Ki fog adni egy csomót, annyit válogatsz, amennyit akarsz, meg sem kell kérdezni senkit! 
Ja, igen.
Többen kezdtek el olyanokat posztolni, hogy "Művésznevek bloggereknek".
Első név: Hope T. 
?????????
(Ez aztán az igényes cikk, Netty :D)
Minden második embernek Hope a neve, és egyáltalán, mit takar a T? Nem írhatsz csak úgy le egy betűt. Ennyi erővel mindenki odaírhatná, hogy Hope L. N. M. A. T. O. X.
A betűk általában valaminek a rövidítése, nem csak úgy odahányjuk őket. 
Példának okáért az én nevem sem csak simán Netty L. Nelson. Az az L betű a Loree-t takarja. 
De hogy én is segítsek nektek; nézd meg a keresztnevedet. Ha lehet becézni, akkor használd azt "angolosan" (értsd: az i betűt y-ra cseréld, tegyél a t után h betűt...stb)
Ha esetleg nem lehet becézni, vagy rosszul vagy a becézésektől, akkor biztos olvastál minimum egy könyvet, amiből van egy kedvenc szereplőd. Ha tetszik neked az a név, akkor használd fel bátran! Vagy ha alapból van egy kedvenc filmed/sorozatod/kiskutyád, abból is szerezhetsz neveket, és megnézheted, hogy melyik tetszik a legjobban.
Ami a vezetékneveket illeti: Bármelyiket választhatod, amelyiket szeretnéd. Itt nincs olyan, hogy nem illik hozzád. Maximum a keresztneveddel kell jól hangzania, és már meg is van. 
Szívesen megírtam volna ezt a cikket afféle "Netty kirohanása" stílusban, de azért nem szeretném ennyire a blogot lejáratni (meg magamat sem), hisz' az Arany Alma egy igényes blog :D (Ja, látszik, mennyire) 
Mindenesetre ezt a cikket ilyen rövidre terveztem, semmi ecsetelés, szerintem páran tudják, hogy miért is íródott ez a "szösszenet".
Hamarosan új verseny veszi kezdetét, figyeljétek az oldalt!
xxNetty.

(c) A cikk az Arany Alma tulajdona. Elvinni még forrással is tilos!

1 megjegyzés:

  1. Jaaaj az a sok Hope :"D Én is terveztem írni ilyesmiről cikket. Nekem is a "másik" nevem Leona Z. P. és jelent valamit (P=Pierce, Z=Zabella, a nevem I nélkül :D)

    VálaszTörlés