2015. június 28., vasárnap

Kritika - Regényed az életed

Helló, fiúk, lányok, perverzek, violettások!
Ahogy terveztem, mára hoztam egy 10 (!) oldalas kritikát. Remélem, hogy a mennyiségtől függetlenül elolvassa az író.





Fejléc:
Első ránézésre azt mondanám, hogy nem rossz, sőt, kifejezetten jó. De kritikus szemmel már ez nem mondható el. Az alap még úgy-ahogy elmegy, négy PNG van rátéve, ha jól számolom, ebből egy a rózsás kép, és egy jelentéktelen ablak. Ha jól látom, a másik egy írógép billentyűi, az utolsó pedig egy papír. Ezeknek, ha jól tudom a későbbiekben szerepük lesz. Az összemosással akadtak problémáim. Először is, ez a rózsás kép nagyon hanyagul van leradírozva, a fekete szélei látszanak néhol. Emiatt nem lett jó az összemosás. A karakterek eléggé rossz minőségűek, a színűk is eléggé fura számomra, kivágás pedig nem a legjobb. Az egyik ráadásul eléggé rosszul lett összemosva a rózsákkal. Nekem legalábbis mindenképp fura, és nem is tetszik. A címmel semmi bajom, sőt, ez tetszik rajta a legjobban. Alapjába véve egy szép fejlécről beszélünk, a minőségén illene változtatni, mert amatőrnek hat.
10/5

Háttér, sablon, színek:
Barna háttér, amivel nem lenne semmi bajom, hisz' kódos designról beszélünk. Azonban jobb oldalt valamiért nekem ismétlődik a fejléc. Lekicsinyítettem a képernyőnézetet, és  máris megtaláltam a hibát. A háttered ismétlődik a fejléccel együtt. Mozaikra lenne állítva? Fent ráadásul nem látszik se a dátum, se a "Fülszöveg" modul címe. Próbáld meg kikapcsolni a Navbart. Fogalmam sincs, ilyen velem még sosem történt, de ha tudod, orvosold a problémát. A színvilág összességében nem nagyon vált ki belőlem semmilyen érzelmet. Se szomorúságot, se vidámságot. Teljes semlegességet. Ahogy látom, Lana készítette az oldaladat. Őszinte leszek; jobbra számítottam, hiszen a sablon egy az egyben letöltött. 
5/3 - a méretekkel van csak bajom

Elrendezés, modulok:
A modulok címét világosabbra állítanám, hogy jobban látszódjon. A betűtípus nagyon tetszik, a szövegek jól olvashatók. A rendezést máshogy képzelem el, amit le is írok, hátha hasznát veszed :)

Fülszöveg
Oldalak 
Információk
Chat
Olvasók
Bejegyzés
Ahova érdemes benézni

Páran már tudják rólam, hogy utálom a megtekintéseket, ezért neked is azt javaslom, hogy vedd le az oldalról! (De még egyszer leírom; szíved joga, hogy mit csinálsz)
Az "Oldalak" modulnál harmadiknak a szereplőket tenném, aztán a fejezeteket, a trailert, és végül a többit. 
A "Szereplők" modulnál a kép alá igazítanám a szöveget, mert így nagyon szemet szúr. 

5/4


Effektek:

Nincs sok, én csak a linkeknél, és a menünél találtam effekteket, és azok sem tetszettek. A színüket arra a krémszínre állítanám, amilyennek a fülszöveg van írva, mert sokkal jobban illene hozzá.

+1


Trailer:

Hááát, megnéztem, és nem tetszett. Ha ezen múlna, bizonyára nem kattintanék a blogra, mert úgy nagyjából ki tudtam következtetni, hogy mi fog történni. Nem biztos, hogy pont úgy, ahogy gondolom, de ennyi bőven elég ahhoz, hogy ne kattintsak a blogra. Nem szeretem, ha kiszámítható valami, és nem is keltette fel a figyelmemet. 
Kezdeném azzal, hogy a trailerben nem igazán látható más, csak Anna Kendrick és Niall Horan, pár egyszerű mondat, néhány sírós gif, és... nem, voltaképp ennyi. A minőség néhol jó, néhol rossz, de a legnagyobb bajom, hogy minden egyes trailerben ugyanezek a gifek szerepelnek, ugyanilyen sorrendben. Argh...
 Amikor azt mondtam, hogy egyszerű mondatok vannak benne, nem vicceltem. Tényleg azok.
"Egy írónő.
Egy énekes.
Egy könyv.
Egy szerelem.
Egy titok, mely mindent tönkretehet.
Egy érzés, mely mindent megváltoztathat.
Egy feladat, mely mindent felülmúlhat.
Egy apró figyelmetlenség, mely a végzetet okozhatja.
Egy búcsú, mely talán örökre szól.
Képes lesz elfeledni Niall, amit Mayna tett vele?
Képes lesz megbocsátani a lánynak?
Mayna eltud számolni a lelkiismeretével?
Végig viszi tervét, vagy feladja? 
A szerelmet vagy a sikert választja?
Lehet minden olyan, mint azelőtt?"

Piskótát elfogadok, mert ezt mind a két szép kezeimmel gépeltem le. Szóval, ugye mondanom sem kell, hogy mire következtettem? Nem teszem ki a spoiler feliratot, mert nem biztos, hogy úgy fog alakulni.
Mayna és Niall szerelmesek, Mayna ír egy könyvet, ami Niallről szól, badumm tss. Természetesen a végén minden Happy Enddel zárul. Őszintén, nem csodálkozok, hogy nem kezdett el az agyamban kattogni az a bizonyos kerék, erre még egy csimpánz is rájött volna. Remélem, azért a történet nem lesz ilyen kiszámítható. 

5/2


Mennyi esélye van a blognak?
Őszintén, semmi. Azonnal rányomnék a kis x-re. Már csak Niall Horan miatt is.

Alapötlet:

"Mayna Collins a fiatal írónő a második könyve megalkotása előtt áll. Az első szerzeménye világhírű sikereket ért el, s ezt követően a kiadója ennél nagyobb vízhangot kiváltó könyvet szeretne a lánytól. Két hetet kap arra, hogy eldöntse a könyve témáját és, hogy megírja az első kettő fejezetet a könyvből. Viszont egy váratlan fordulat folytán Niall Horan megjelenik Mayna londoni könyvdedikálásán. A fiatalok megismerkednek és a lánynak a találkozás után meg is születik a második könyvének alapötlete. Eldönti, hogy irományában le fogja leplezni a világszerte felkapott öttagú fiúbandát. Váltig állítja, hogy a banda énekesei nem azok, akiknek mutatják magukat az emberek felé. Éppen ezért dönt úgy, hogy Niallen keresztül közelebbről is megismeri őket. A napok telnek, a leleplező könyvben az oldalak száma gyarapodik, de közben Maynaban érzelmek gyúlnak fel a szőke hajú énekes iránt. Rádöbben, hogy az, amit tesz nem helyes. Viszont már késő, hiszen terve lelepleződik és mindenki megtudja, hogy milyen szándékok vezérelték őt Niall felé."

Asszongya "vízhangot"... VÍZHANGOT! Uram, segíts... *Netty keresztet vet*
Ugye nem bánod, ha most kiakadok? Szóval... az nem vízhang, ahogy te írtad, hanem visszhang. Tudod, amikor visszahallod a hangod.
Ezek után rátérnék a további helyesírási hibákra, ha már itt tartunk.

"Két hetet kap arra, hogy eldöntse a könyve témáját és, hogy megírja az első kettő fejezetet a könyvből. "
Nem kell ide az "és, hogy", elég csak az "és".

"A fiatalok megismerkednek és a lánynak a találkozás után meg is születik a második könyvének alapötlete. "
Hiányzik a vessző az "és" előtt.

" Rádöbben, hogy az, amit tesz nem helyes. "
Szintén vesszőhiány, az "amit tesz" után.

De most térjünk rá a véleményemre. Kezdeném azzal, hogy egy könyvkiadó és a szerzője együtt döntik el, hogy mikorra lesz kész a könyv kézirata, nem csak úgy spontán odanyom a kiadó egy "két hetet kapsz" mondatot. Mindegy, lényegtelen, csak gondoltam, megemlítem.
Összegezve az alapötlet nem lenne rossz, ha nem lenne már most kiszámítható, és tele helyesírási hibákkal. Nem tudom, hogy eddig hány kritikát kértél, de remélem, hogy mihamarabb orvosolod ezeket a hibákat. Egy próbát megér azoknak, akik szeretik Niallt.

5/2 - A helyesírás már itt csapnivaló, sablonos történetnek ígérkezik.

Mennyi esélye van a blognak?
Őszintén, én már az előbb is kiikszelném a blogot, ám ha valami módon mégis belepillantanék a fülszövegbe, sikítva rohannék ki az ajtón.

Prológus:
Édes jó anyám, hát hány helyesírási hiba van ebben? Mindegy, ezt majd később...
Rendben, tehát most eltekintek a helyesírási hibáktól, és csak a prológussal kapcsolatos véleményemet írom le, teljesen szubjektív módon. Tartalmilag tetszett. Érdekes módon felkeltette az érdeklődésemet, ami nem mindennapi, főleg, hogy Niall Horan szerepel benne. Nem az a kifejezetten jó prológus, olvastam már jobbat, de elérted a kívánt hatást; érdekelni kezdett a történet. Nem mondom, hogy nem kiszámítható, csak na... tetszik, hogy a főszereplő író.
Ezt mondjuk szépen elrontod a helyesírással.
Ami nem tetszett benne, hogy túl sokszor ismételgeted magadat, csak éppen más kifejezéseket használsz.
Kicsit talán túl sokat mondasz el benne, mert konkrétan felvázoltad az egész történetet, s csak a végét hagytad homályosan. Mindezek ellenére azt mondom, hogy egy próbát megér, de már most szeretnélek megkérni, hogy nézd át, és javítsd ki a helyesírást, mert katasztrófa. A későbbiekben rá foglak vezetni, hogy mire is gondolok.

5/3, a helyesírás vonja le a legtöbb pontot. 

Mennyi esélye van a blognak?
Bármennyire is felkeltette az érdeklődésemet, már az első helytelen mondat után elhagynám a fedélzetet. 

Fogalmazás, íráskészség:

Na, akkor a fent említett hibákat most felsorolnám. Amiből van egy pár.
Először is, mivel minden mondatot úgy kezded az elején, hogy "mikor", ezért egy párat átcserélhetnél "amikor"-ra.

"Mikor azt mondtam, hogy nem fogok neked soha hazudni, hazudtam."
Helyesen: Mikor azt mondtam, soha nem fogok hazudni neked, hazudtam.

Túl sokszor használod a "hogy" kötőszavat, ezért próbáld meg a fent látható módon átfogalmazni a mondatokat. Mennyivel szebb, ha nincs benne állandóan a "hogy".

"És most, hogy már nem vagy velem, és tudod mind azt, amit nem akartam, hogy megtudj, rádöbbentem, hogy mindennél jobban szeretlek."
Helyesen: És most, hogy már nem vagy velem, s tudod mindazt, amit nem akartam, hogy megtudj , rádöbbentem; mindennél jobban szeretlek.

"Az elején még jó ötletnek tűnt, próbáltam a szívemet kizárni és csak az agyammal érezni, de rá kellett, hogy jöjjek nekem ez nem megy."
Helyesen: Az elején még jó ötletnek tűnt, próbáltam a szívemet kizárni, és csak az agyammal érezni, de rá kellett jönnöm, hogy nekem ez nem megy.

Aztán, helytelenül használod az igekötőket, rossz igét toldalékolsz. Jelen esetben a "leírni" az ige, az "akartam" csak segédige, ezért nem kell toldalékolni. Rendszeresen elírod mindenütt, még a trailerben is. Ezeket nézd át, és javítsd ki!

"Leakartam írni, hogy milyen vagytok valójában, be akartam mutatni azt az oldalatokat amit még senki sem ismer. "
Helyesen: Le akartam írni, milyen vagyok valójában, be akartam mutatni azt az oldalatokat, amit még senki sem ismer.

Néhány szót helytelenül írsz. És ezt nem lehet arra fogni, hogy elgépelted, mert nem
Ilyen szó a "foglya".
Ugye most kiakadhatok megint?
Helyesen: fogja.

Vagy az "idő pocsékolás helyett "időpocsékolás". "Szó foszlányok" helyett "szófoszlányok".

A tagmondatok közé kell vessző, felsorolásnál nem.
"Viszont mikor mindenki csodálatára a könyvem nagy sikert aratott, hirtelen mindenki barátkozni akart velem. Bárhová mentem mindenhol szép szavakkal dicsértek vagy kávézni hívtak."
Helyesen: Viszont, mikor mindenki csodálatára a könyvem nagy sikert aratott, hirtelen mindenki barátkozni akart velem. Bárhová mentem, mindenhol szép szavakkal dicsértek, vagy kávézni hívtak.

A fogalmazásoddal alapvetően nem lenne semmi probléma, csak a helyesírás szúr szemet. Keress egy bétát, aki hajlandó majdhogynem újraírni az egész fejezetet, vagy keresd ki te magad a hibáidat, amiket az imént felsoroltam, és javítsd ki! (Több hibád van, de ilyeneket rontasz el leginkább, szóval az összes fejezetet olvasd át!)

5/-1

Mennyi esélye van a blognak?
Nulla, zéró, egy, sőt, még egy fél sem.


Történet:

Első fejezet. Nos, akkor vágjunk is bele. Mayna elmeséli szende történetét, miszerint ő csak véletlenül lett ilyen híres könyvíró, az emberek pedig tojtak a fejére, egészen addig, amíg a könyve sikeres nem lett. Kezdeném azzal, hogy hiányolom a könyv címét és tartalmát. Semmit nem tudok meg róla azon kívül, hogy romantikus és kislányoknak való. Ja, igen. Egy tíz éves kislány dedikáltat alá egy romantikus könyvet? Ez... meglepő.
Miután végez Mayna a dedikálással, és felszáll a repülőgépre, hogy menedzserével együtt Londonba utazhasson, azon tépelődik, hogy nem fogja tudni megírni a második könyvét, pedig a másfél hetes szünet után bizony neki kell állnia.
Ennél a résznél egy pöppet furcsán néztem. Oké, tegyük fel, hogy Mayna "csak úgy" megírja a történetét, mert épp unatkozott. De azt már nehéz elhinnem, hogy nem jön neki az ihlet. Elvégre hahó, én, Netty L. Nelson kisasszony is többnél több történetet eszelek ki naponta. (Oké, nem mindegyik jó, de ha nagyon alakítgatnám őket, akkor tökéletesek lennének.)
Meg azon filozofál Mayna, hogy milyen témában írjon... Hát, elég nehéz egy romantikus szerzőnek az akcióval megbirkóznia, nem lehetetlen, de szerintem tőle mindenképpen egy romantikus könyvet várnak.
A "fel kéne adnom, nem adom fel" dilemma furán jön ki. Az ember elsősorban azt nézi, hogy neki mi a jó. Igen, még a könyvírásnál is. Minden szerző saját magának írja a történetét, nem érdekli, hogy az olvasóknak jó-e vagy sem. Ha elolvassák elolvassák, ha nem, nem, de én már csak azért sem írnék akciót. Romantika. Pont.
Mayna sikeresen megérkezik Londonba, ahol - mily meglepő - egy újabb dedikálás várja... (Ahhoz képest, hogy sikerkönyves, és ennyi könyvbemutatója van, elég kevés ideig dedikált. Még Leiner Laura is túlszárnyalta, pedig ő magyar író, aki Budapesten dedikált, nem Londonban.) Igen ám, csakhogy a végén megjelenik a kis szöszi, és mint egy gengszterek vezére, lerántja magáról a kapucnit, a napszemüveget, villant egy mosolyt, és máris eléri, hogy Mayna kezéből kiessen a toll. Nem hazudok; hangosan felnevettem.
Elvégre gondoljunk csak bele; ha Niallnél kiejtette a tollat a kezéből, akkor mi történt volna, ha engem lát meg? Valószínűleg rólam szólna az új könyve :3

A második részben betekintést nyerhetünk a One Direction szerény kis életébe. Kiderül, hogy Niall hisztisebb, mint egy mai tinilány, és rettentő mód figyelemre vágyik, mint egy beképzelt tinilány. Még ha igaz is lenne! Oké, tegyük fel, hogy mindenkinek van barátnője. Nem tök alap, hogy együtt, mármint együtt mennek el szórakozni? Vagy Niallnek nincsenek őőő... barátai? Ismerős? Semmi? Akkor menjen egyedül bulizni.
Meglepő módon a fiúk szintén egy rádiós interjún vesznek részt, ahol a műsorvezető eléggé... unszimpatikus. Nem tudom, mitől lenne egy műsorvezető idegesítő a kérdéseivel... Amik amúgy még nem is voltak annyira durvák.
Sikeresen hazajutnak a fiúk, Niall pedig csak úgy bekövet random embereket Twitteren, és visszaír az emailekre. Hát, igen... Tegye fel a kezét, aki látott már ilyet!
Csak hogy bizonyítsam; felmentem a Twitter oldalra. Niall 5000 embert követ. Az 5 millióból. És email????????????????? Mi??????????
Biztos, hogy nem.
De menjünk tovább, mert sosem leszek kész...
Teljesen véletlenül belebotlik a szöszi egy directioner posztjába, miszerint Mayna dedikálásán van.
Haljak meg, kiszámoltam, hogy ennek mennyi az esélye.
Kettő. A százezerből.
Szöszi kipattan az ágyból, és már rohan is az autóhoz, hogy elmenjen a dedikálásra. Kérdem én, HOL A KÖNYV? A kocsiban tartja? Mert azt nem írtad le, hogy kivitte a házból... csak ott derült ki, hogy bizony nála van a regény, amikor bement a dedikálásra.
Bamm, Mayna észreveszi, hogy Niall Horan áll előtte, s egymásnak tesznek zavarba ejtő megjegyzéseket. Természetesen, két főszereplőnk még aznapra megbeszélt egy kávét... Olvastam már történeteket, ami kávéval kezdődött... Nem épp kézfogással zárult.

A harmadik fejezetben Mayna utasítást kap az igazgatótól, hogy két héten belül meg kell írnia az új könyvét. Mire Mayna - ezt figyeljétek - az mondja, hogy ő annyi időn belül nem tudja megírni. Hát, nézd, ha én írónő lennék, mármint tényleg tudnék írni - és tudom, hogy szeretik a könyveimet -, akkor csak úgy koptatnám a Wordöt. Tényleg. (Nem kekeckedésből, de Leiner Laura három könyvet megírt fél év alatt. Lehet, hogy többet is, de ennyit biztosan.)
Mayna alkudozik, mire azt mondják neki, hogy két hetet kap arra, hogy megírja az első három fejezetet... Hát, rendben.
A két fiatal ezután beül egy kávézóba, beszélgetnek és minden egyéb, Niall még meg is öleli a lányt elköszönésnél. Khm... Holnapi újságok főcíme: Niall megölelte Maynát.
Mayna hazamegy, Niall hazamegy, Netty pedig olvas tovább. Maynát rémálmok gyötrik.
Nem, rosszul fogalmaztam. Megálmodja az új regényét! Nem, nem tévedtem. Ez tényleg rémálom...
(Amúgy képzeljétek, az egyik rokonom szintén megálmodott egy könyvet, és két (!) nap alatt megírta. Igaz, nem adták ki, de tervezi lefordítani magyarra... angolul írta... Londonban.)

A negyedik fejezetben nem igazán történik semmi. Mayna hajnali (!!!!!!) háromkor felkel, és elmegy a havazás közepette (!!!!!!!!) SÉTÁLNI!! Emberek, azt hittem, cigánykereket vetek. Oké, az embernek karácsony hangulata van. Mit tesz? Leül a kanapéra, és nézi a csodálatos fenyőfát, majd magában mondogatja, hogy "ez a legszebb karácsonyom". Nem fogom magam, és elmegyek sétálni. És azt hinnétek, hogy ezt nem tudom fokozni? De. Elment Mayna a parkba... korcsolyázni. Jól olvastátok. Aztán hazazavarja egy biztonsági őr. (Azt hiszem, ő egy épelméjű ember. Remélem, a későbbiekben több szerepet kap!)
Mayna elmegy ezután vásárolni, s mikor hazaér, fülig érő vigyorral (azt nem tudja, hogy miért boldog, csak úgy, mer' mér' ne?) nekiáll... mézeskalácsot sütni. Karácsony után. Hát, ez a csaj a nagy hangulatingadozásaival igazán összeillik a hisztis Niallel. :)
Hopp, csörög a telefon. Ki az? Na ki? Nem, nem én, de majdnem :3 Nem, nem a Mikulás, és nem is a biztosító, hogy kikapcsolja a fűtést.
Nájöll.
(Azért majdnem eltaláltad!)
Ezután eléggé unalmassá vált számomra az egész fejezet. Oké, én nem rajongok Niallért, az egyetlen, ami ebben a történetben érdekel(t), Mayna, de aztán ez most megváltozott a biztonsági őrre. Bírlak biztonsági bá'! Písz, joló, meg a többi!
Hogy bebizonyítsam, miért is volt unalmas; két főszereplőnk leül sütizni, kakaózni, filmet nézni és kitárgyalják az életüket. Mint két régi barátnő! (Nem, ezt komolyan mondom, most nem olyan? :D)

Ötödik fejezet. (Próbálom rövidre venni.) Kezdjük ott, hogy az első mondatodtól besírtam, de majd később a kommentárban meglátod, hogy miért.
Az eleje unalmasnak bizonyult, ezért nem részletezném. Ugyanazt leírja, mint Mayna az előző részben.
Harry azon akad ki, hogy Mayna elmegy hozzájuk, s utána kiderülne, hogy hol laknak. WTF? Mi??? Akkor a többiek barátnője mikor mehetett el hozzájuk? Esküvő előtt fél órával?
Mayna elmegy hozzájuk, s ezzel zárul az első rész. (Ajajajaj, ez megint hosszú lesz!)
A fiúk, lányok kiütik magukat egy játék keretében. (Örülök, hogy nem sablonos Felelsz v Mersz) Természetesen Niall és Mayna majdnem csókolóznak, csak aztán mégsem. (Jelzem, ez a második nap, hogy ismerik egymást.)
És ekkor szakadt el a cérna. Mayna nem tud hazamenni, és Niall azt mondja, hogy vagy mellette alszik vagy a fürdőkádban. Oké, Netty bezárta a blogot, véglegesen.
Kanapé? Nincs? (Kezdem azt hinni, hogy én vagyok az egyedüli kívülálló...)

5/2, azt hiszem ez a szerelem olyan gyorsan történt, hogy fel sem fogtam... hát még a szereplők...

Kommentárok:



Mai kihívás: Nézd ezt a képet, és próbáld nem elröhögni magad. Nekem nem sikerült.

"- Szia - mosolygok rá, és az ő arcán is megjelenik egy boldog mosoly - hogy hívnak?
- Ebony."

Most lehet, hogy bunkónak tűnök, de csak nekem jutott eszembe az "ebola" szó? :D

"- Nagyon szép neved van - pillantok fel rá egy másodpercre, aztán visszatérek a könyvének a dedikálásához."

Nekem szebb: Repla. :3

"- Én köszönöm, hogy eljöttél - egy cuppanós puszit nyomok az arcára, aztán szélesen mosolyogva ugrándozik ki a tömeg közül. "

Csak én néznék furán, ha egy híres ember megcuppolna? :D

"Lábaim sajognak a magassarkúmban, így úgy döntök, míg a reptérre nem érünk leveszem azt. "

Hát... pár óra dedikálás után, ez teljesen érthető... Ugye van légfrissítő abban az autóban?

"- Mi már itt vagyunk a könyves bolt előtt és a rajongóidon és az újságírókon kívül nincs itt senki"

Kit akarsz még oda, Mom? A Jóistent?

"- Talán azt gondoltad, hogy nem várlak finom házi koszttal? Hát ilyennek ismered te a saját anyádat?"

Hát, nézd. Londonban? Házi koszt? Felejtős, az csak a magyaroknál van. Náluk tudod mit lehet enni? Pizzát, meg fagyasztott cuccokat. (Megjegyzem, undorítóak)

"- Tudom, hogy szeretitek őket és én is örülök, hogy boldogok vagytok mellettük, de engem ez idő alatt elfelejtettetek. "

Igazi barátok :')

"- Azt hitted, hogy egy nyugdíjas, ráncos nő írta a könyvet - jóízűen nevet fel, amire én zavartan elmosolyodok és bólintok - Mindenki azt hiszi. Már megszoktam."

Basszus, Mayna, te csaj vagy? :O

"- Honnan tudtad, hogy hol és mikor lesz a dedikálás és tényleg elolvastad a könyvem? "

Internet, és csak tízszer mondta el, hogy igen, OLVASTA.

"Csodálkozva pislogok mikor néhány lépéssel közelebb jön felém és karjait derekam köré tekeri."

Fuss, menekülj, rohanj!!!!!!!

"Lábaim szétnyílnak, össze-vissza siklanak, míg meg nem szokják az alattuk levő felületet és egyenletesen, magabiztosan nem csúsznak előre. "

De bírtam volna, ha eltaknyol :D

"Hazudnék ha azt mondanám, hogy egyszer sem estem el, mert igenis voltak alkalmak mikor közelebbről is szemügyre vettem a jég felületét. "

Hát, ez így nem vicces. Miért nem írtad úgy, hogy:
"Magabiztosan siklottam, mire egyszer csak egy "meghalok" kiáltással eltanyáztam. Végigcsúsztam hason felkelve a jég felületén, és azon kezdtem el gondolkodni, hogy nem tört-e el a bal térdkalácsom.

"Még a közelében vagyok mikor hallok egy halk Nahát szócskát, amit kuncogva fogadok. "

Nézd
A
Hülye
Állatot
Tejóisten

<-- és ezt egyszer rám is mondták.

"- Mézeskalácsot? Már elmúlt karácsony - jókedvűen nevet fel, de hangjában érzem az értetlenséget is."

Ez. Most. Fájt... Nagyon.

"Mikor felhívtam telefonon azt hittem, hogy nem fogja felvenni, hiszen még korán is volt és miért is akarná felvenni pont nekem a telefont."

Mert te vagy Niall Horan? Még a kengurukról is le tudod mosolyogni az erszényt...

"Féltem, hogy nem ismerhetem meg jobban, hogy nem tudhatom meg kedvenc virágának nevét, kedvenc ruhájának márkáját és még hasonló információkat."

Fogadjunk, ha büdöske a kedvenc virága, és a kedvenc ruhamárkája a kínai, akkor már nem is lenne annyira szimpatikus a csaj...


Összesen: 45/22

Biztos vagyok benne, hogy a későbbiekben nem nézek bele a történetbe. A cseppnyi érdeklődést elnyomta a sok helyesírási hiba és a csöpögő romantika...

A kritikámmal nem állt szándékomban megbántani, ha mégis sikerült, akkor... sorrynotsorry.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése